مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-09سياسي

فارس من| اعتراض قبول شدگان آزمون سردفتری به مصوبه جدید قوه قضاییه


پذیرفته شدگان آزمون سردفتری اسناد رسمی می گویند براساس قانون تسهیل، پذیرفته شدگان این آزمون نیازی به مصاحبه علمی ندارند ولی مصوبه جدید قوه قضاییه این قانون را به چالش کشیده است.

- خبرگزاری فارس؛ فارس من: اخیراً پویشی با عنوان انتقاد قبول شدگان آزمون سردفتری به آیین نامه جدید قوه قضاییه توسط مخاطبان سامانه تعاملی فارس من به ثبت رسیده است که توانسته بیش از 1500 حامی به خود جذب کند.

بابک ولی نژاد سردبیر این پویش در گفت وگو با خبرنگار فارس می گوید: در 28 آذر ماه سال گذشته آزمون سردفتری اسناد رسمی برگزار شد، من هم بعد از مطالعات مستمر موفق به کسب قبولی در این آزمون شدم.

از زمان آزمون تاکنون بیش از 6 ماه گذشته است و من همچنان منتظر انجام ادامه کارها هستم ولی هیچ گونه تماسی در این خصوص با من گرفته نشده است.

طبق قانون تسهیل داوطلبانی که امتیاز کافی را کسب کرده باشند نیازی به مصاحبه علمی و تخصصی ندارند ولی بر اساس  مصوبه جدید قوه قضاییه پذیرفته شدگان آزمون کتبی سردفتری باید در مرحله مصاحبه علمی نیز شرکت کنند که این بر خلاف قانون مصوب مجلس است.

لازم به ذکر است؛ سال گذشته قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار به تصویب مجلس رسید که طبق ماده 3 آن تغییراتی در قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اعتراض قبول شدگان آزمون سردفتری به مصوبه جدید قوه قضاییه

فارس من| اعتراض قبول شدگان آزمون سردفتری به مصوبه جدید قوه قضاییه